Jag visste det!

Heejheej!
Hur e de me er? Haha, lite kul att jag frågar fast jag e medveten om att jag inte har några läsare :D haha
Men som jag självklart visste så glömde jag totalt att jag bloggade. Var inne och tittade lite på andra bloggar, så tänkte jag "juste, ja bloggar ju me", så får börja göra de oftare för att inte glömma :D Idag är de festival som gäller, ska nog bli kul även fast ingen vill me.

Här är förresten skorna jag designade på Nelly :D Har alltid velat design skor speciellt "fin-skor" me klackar även fast ja inte är någon "klack-tjej" haha äger alltså inga riktigt höga klackskor, vet inte om ja ens kan gå me de :D haha anyway, vore kul om jag vann och fick mina egna skor :D menmen, ska inte babbla på mer, rösta gärna!!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0